Módosítva: 2023.09.22.

A szolgáltatás leírása
Esküvői kellékek: meghívók, ültetőkártyák, menükártyák, köszönetajándékok, koszorúslány és tanúfelkérők, örömanya és örömapa köszöntő ajándékok, nászajándékok és egyéb kellékek gyártása, forgalmazása.
Esküvői szolgáltatások széles palettájával állunk ügyfeleink rendelkezésére, de fogadunk egyéb alkalmakra is megrendeléseket. Pl évforduló, születésnap, anyák napja, Karácsony, stb.

A szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés létrejötte és megszűnése
A szerződés akkor jön létre, ha a Vásárló sikeresen és maradéktalanul kitöltötte a webáruházban történő vásárlás alkalmával megjelenő megrendelő űrlapot, az írásban rögzítetett és erről visszaigazolást is kapott. Ez érvényes a www.eskuvosziget.hu weboldalon leadott rendelésekre. A megrendelt szolgáltatást akkor készítjük el, ha a megrendelt termékekhez kapcsolódó összes szöveg/kép/egyéb tartalom és kívánság, valamint az azokból rendelt végső darabszám leadásra kerül. Ugyanez érvényes a megrendelt szolgáltatások igénybevételére is, a szolgáltatás akkor kerül megrendelésre és kivitelezésre, ha minden ahhoz szükséges információval, kéréssel ellátnak bennünket.
A szolgáltatások, termékek írásban rögzített megrendelésével automatikusan egy szerződés jön létre a két fél, tehát az Esküvősziget mint eladó és Te, mint vásárló között! A szerződés értelmében a termékek elkészítését vagy a szolgáltatások megtörténte után köteles vagy kifizetni a szolgáltatás vagy termék ellenértékét! Megrendeléseddel ezeket automatikusan elfogadod. Amennyiben a megrendelés leadása után a Vásárló nem küldi el a megrendelés véglegesítéséhez szükséges anyagokat, információkat és/vagy nem reagál az e-mailekre, telefonokra, úgy a megrendelés napjától számított egy héttel a megrendelését törölhetjük.
Előreutalásos megrendeléseket csak a számla végösszegének pontos beérkezését követően készítünk el. Amennyiben a számlán szereplő teljesítési határidő alatt (esedékesség) nem érkezik meg az összeg, úgy a rendelést töröljük. Megrendeléseddel ezeket automatikusan tudomásul veszed.

A szolgáltatás igénybevételének feltételei, vásárlói magatartás
A megrendelések kivitelezése előreláthatólag jelenleg 3-5 munkanap, onnan számítva, ahonnan minden szükséges adat a rendelkezésünkre áll. Főszezonban (május-szeptember eleje) ettől akár még több is lehet! Egyéb esetekben vagy sürgős megrendelés esetén ettől kevesebb, akár 1-3 nap alatt is kivitelezhető felár ellenében, egyeztetés után (gyorsított feldolgozással kérve). Csúszások előfordulhatnak a karácsonyi vagy egyéb leállás után. A rendeléseket beérkezésük sorrendjében dolgozzuk fel. A feldolgozást meggyorsítani, azaz a sorrendtől elállni, csak a gyorsított megrendelés felárának kiegyenlítése után van lehetőség. Utánvétes rendelést/fizetést nem áll módunkban elfogadni, amennyiben a Vásárló nem veszi fel velünk a kapcsolatot vagy körülményes kommunikáció nehezíti a kapcsolattartást. Ebben az esetben elektronikus számlát küldünk, a kiegyenlítését követően kezdjük meg a termékek elkészítését. Elkészített termékeket személyes átvétel esetén 1 hétig őrzünk. Amennyiben 1 hét után nem veszed át a terméket és nem veszed fel a kapcsolatot velünk a személyes átvétellel kapcsolatban, akkor 1 hét után csak előreutalás után, GLS házhoz szállítással juthtasz hozzá az elkészült termékekhez. Amennyiben a megrendelt termékhez nem kapunk egyéni kérést, kívánságot, szövegezést vagy nem tudjuk felvenni a kapcsolatot a vásárlóval, akkor automatikusan a termék fő képe szerintkészítjük el a teméket!

A szolgáltatás igénybevételével járó díjak és költségek
Termékeink és szolgáltatásaink ára nem jár egyéb felárral, vagy rejtett költséggel. Minden annyiba kerül, amennyi a webáruházban a terméknél fel van tüntetve. Amennyiben a termékek készítésénél egyedi ötletek megvalósítását igényli a megrendelő, úgy 2 grafikai szerkesztést vállalunk díjmentesen, ez után már felárat számítunk fel, melynek díja a termék kivitelezésétől függ. Nyomdai tervet csak a megrendelés kiegyenlítése után küldünk, amennyiben előreutalásos rendelést adtál le.
Plusz költségnek csak a csomagolási és szállítási költség tekintendő.

Amennyiben a már kiküldött csomagot bármilyen okból nem veszi át a Vásárló, és visszakerül hozzánk, annak kiküldésére csak újabb szállítási költség kiegynlítését követően van lehetőség.


A Felhasználó jogai és kötelezettségei
A megrendelt meghívók és egyéb nyomdai termékek esetén -igény szerint- először egy elektronikus (nyomdai) tervet készítünk, majd annak jóváhagyása után elkészítjük a megrendelt termékek gyártását. Ezt az igényt megrendelést követően jelezd felénk! Amennyiben a vásárló 24 óra elteltével nem reagál az elektronikus nyomdai tervre, úgy automatikusan elfogadottnak tekintjük és elkezdjük a termékek elkészítését.

Elállási jog
A mindenkori jogszabályok alapján az elállási szándékot az elállási nyilatkozat elküldésével igényelheted 14 naptári napon belül. A jelen jogszabályokat és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján ITT olvashatod el.

Szerződés megszűnése, díjvisszatérítés
A szerződés a kész meghívók és egyéb kész termékek sikeres átadásával, átvételével lezárul.
Mivel igény esetén lehetőség van a nyomdai terméknél egy elektronikus vagy egy valós mintapéldányt kérni, úgy ennek elhalasztása során a már legyártott termékek után reklamációt és pénzvisszatérítést nem áll módunkban elfogadni.

Egyéb rendelkezések
Az általunk készített és forgalmazott termékeket bármikor, referencia anyagként felhasználhatjuk, a Megrendelő ezt automatikusan elfogadja a rendelésekor. Természetesen személyiségi jogok megsértése nélkül teszünk közzé képeket, vagy egyéb információkat, részleteket.

Nyomdai termékek esetén a nyomdai színváltozásokért, esetleges nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk.
Egyes termékeknél a képen látható szalagok vastagsága, minősége, színe, csipke mintázata, stb. eltérő/változó lehet, ez mindig az adott kereskedelemben elérhető készlettől függ. Rajtunk kívülálló dolgokért felelősséget és pénzvisszatérítést nem áll módunkban elfogadni.
Termékeink egyedi, kézműves termékek, melyet minden esetben egyedileg gyártunk le. Emiatt kisebb eltérések a termékek között előfordulhatnak.

A GLS futárszolgálat és a Packeta csomagküldő rendszer hibáiért nem áll módunkban felelősséget vállalni. Amennyiben megrendelt termékeidre GLS biztosítást szeretnél kötni (épségükért), azt a megrendelést követően jelezd nekünk e-mailben. Ennek 999 Ft-os felára van, amit a megrendelés mellé felszámítunk. Amennyiben nem igényled a biztosítást és bármi adódik a csomaggal annak ellenére, hogy mindig gondosan csomagoljuk őket, arra felelősséget és garanciát nem tudunk vállalni.

Amennyiben a termékek rajtunk kívül álló tényezők miatt sérülve érkezik hozzád, úgy ne vedd át és a GLS-nél reklamálhatsz (sérült csomag).

Az Esküvősziget termékeinek képi és szöveges tartalma az Esküvősziget tulajdonát képezi, másolása és üzleti célra való felhasználása büntetőjogi feljelentést von maga után.

Fizetés
A megrendelt terméket, szolgáltatást a Megrendelő Barion rendszeren keresztül bankkártyás fizetéssel, előreutalással, utánvéttel (futárnak fizetve készpénzzel vagy bankkártyával) és személyes átvétel esetén készpénzben is kiegyenlítheti. Az online bankkártyás fizetések kizárólag a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.” A Barion rendszere sikeres és sikertelen fizetés esetén is e-mailben értesíti a Megrendelőt. A webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t és minden ár Forintban értendő. Az előre utalásos és az utánvétes fizetés a kiállított számla alapján történik, amit minden megrendelést követően e-mailben juttatunk el a vásárló számára. Sikeres bankkártyás fizetés esetén is küldünk elektronikus számlát.

Telefon: +36 20 / 3484 - 635

e-mail: info@eskuvosziget.hu

  • E-mail: info@eskuvosziget.hu
  • Telefon: +36 20 / 3484 - 635
  • Telefon: +36 20 / 273 - 6460
  • Cím: Kazincbarcika